Kbremr Merhaba 8 haftalık hamileyim Çamlıca Erdem hastanesi gitmeyi düşünüyorum 2 tane doktor var aklımd adalet hanım ve Tülay hanım. Bu doktorlara giden var mı ? Doğumum Sezeryan olcak iyi veya kötü yorumlar bilgisi olan yazabilir mi ?