Babyy1S Asuuu 13 haftalikken ogrendim burdaki kişiler değişen çok olmuş o yüzden kendi gözümle görmeme ragmen degişir diyerekten ayrıntılı ultrasonu beklemek kaliyor bizede 😊
Meryemgundogdu2_ Ben 15 haftalığım henüz öğrenemedim ama 2 doktorda kız gibi dedi kendi doktorum 1 ay sonrasına kontrole gel öyle bakalım tekrar dedi
Asuuu 11+6 haftalık hamileyim doktoruma gittim sordum daha çok erken dedi öğrenmek için 😕 herkes farklı şeyler söylüyor canım sıkılıyor artık
06minigimym Asuuu 13 haftalıkken felan iri bebek dediler yani erkek ihtimali verdiler sonra 16 da gittim erkek 18 de gittim erkek 3 4 doktor erkek dedi sonra inandik
Curiousmumy 13+0 da kız dedi doktor kesin konuştu kız daha geç belli oluyor diye okudun heryerden ama bizim öyle olmadı:)
aysehifa4 Asuuu 13ncü haftada öğrendim ama kesin dememişti detaylı ultrasona kadar bekledim orda kesinleştirdim 🥰😄