Elifaky Merhaba hanımlar dün doktora gittim 18 haftalığım ve doktorum bebeğimin boyunun 19 cm olduğunu söyledi internetten araştırmalarıma göre şuan 14 cm olması gerekiyormuş neden öyle acaba bebeğimde bi anormallik mi var 😔😔
Mavilipembeli Elifaky benim 21 haftalıkken 30 cm di haftasına göre uzundu ama doktorum bişey demedi. Eşim ve benim boyum uzun normal karşıladık biz. Her bebek aynı olmaz
Seda1208 Elifaky üzülme canım bir anarmallik yoktur her bebek internete yazdığı gibi gelişecek diye birşey yok senin bebeğin biraz daha hızlı uzuyordur ben takma kafana
AybarsMomy Elifaky bebeğin boyunu söylemek için çok erken davranmış doktorun canım. Zaten boy ölçümü doğru sonucu vermiyor bebeğin pozisyonu gereği. Bi kemiği ölçüp 7yle çarpıp söylüyorlar. 37 haftalık hamileyim ben doktorum hep ortalama bi boy söylüyor .
Seda1208 AybarsMomy genelde öğle söylüyorlar maksimum 50 santime kadar uzadığını bende söyleyenlerin yalancısıyım 🤗
AybarsMomy Seda1208 bizim kendinizde olduğu için 54cme kadar olabildiğini biliyorum eşimde öyle uzun doğmuş . Şuan da 1.96 cm eşim zaten 😂 kardeşim de 1.87 falan. Benim boyum 1.72 ama bizim bebiş kısa gibi şimdilik ultrason ölçümüne güvenmiyorum doğunca görücez. ☺️
RuzgarsMommy Ortalama dır o endişe etmenize gerek yok zaten daha ileri haftalarda boyu ilerlemiyor çok kilosu artıyor
Imfromlastnight Benim de o haftalarda 20 cm demisti doktorum:) uzun olacak demisti. Ki esim 187 ben 180 im :) normal dedik. Ama sonra ortalamaya döndü 22. Hafta. Bakalim neler olcak. Bosuna stres yapmayin :)