Lierac kullaniyorum ve zeytinyagi kullaniyorum , corekotu yagi kullaniyorum ve acik soyleyim hic bir ise yaramadi . Karnim turkiye haritası gibi oldj ve birden bire 32. Haftada catladi . İlk basta uzulmus butun gece uyumamistim , halen uzuluyorum ama alistim . Doktorum yapilacak bisey yoo genetik dedi 😒 bebeginden hatira kalacak onlar dedi