Ogrtmenhnm Bugün doktora gittim. düşük tehdidim vardı zaten kanamalı geciriyrm on günü kese ertafimda kanamalar varmış. Ayrıca kesem çok buzusmus kesede su azalmis daha 7 haftaligim… Kesede su kaybı olan var miydi ilk aylarda
Nslhnakn Ogrtmenhnm su azalması için herkes havuç suyunu öneriyor canım birde geçen bir yazı okudum karpuz da iyi geliyormuş, allahın izniyle inşallah herşey yolunda gider🤲🏻
Tugce1803 Ogrtmenhnm Kesede kanama alanı iyi değil kimi zaman emiyor ama ememediği zaman kanama alanı keseyi bozuyor maalesef..Bol su için ilaçları düzenli kullanın. Karpuz ve havuç suyu arttıyor, inşallah iyi gelir🤲🏻
Ogrtmenhnm Betzm bebek yaşıyor ama sıkıntılı dedi… Kanama alanları ve kesede su çok az dedi. Bilmiyrm ne olacak bekleyeceğiz
Deletedmom316 Ogrtmenhnm canim gunde 2 litre en az su ic onla beraber açik renk çay filanda iç havuç keç suyunu iç gunde
mlsmrtgl Ogrtmenhnm canım uzun zamandır postlarına denk geliyordum . Öncellikle rabbim şifa versin 🙏🏻 Benimde kanamam vardı doktor günde 3-3,5 litre su iç demişti . Havuç suyu karpuz ve salatalık iyi geliyor .
mlsmrtgl Ogrtmenhnm inşallah canım 🙏🏻 Sende dinlen mutlaka ve bol su iç. Doktor ilaç filan verdi mi ?
Ogrtmenhnm mlsmrtgl proluton iğne ve progestan vermisti onları kullaniyrm zaten iğne 3 güne bir progestan da 200 mg verdi günde iki kere. Ama işte kese de şu çok azalmış kese buzusmus deyince aklıma karıştı kanamayı unuttum
mlsmrtgl Ogrtmenhnm keşke su kaybınız için serum filan yazsaymış . Siz bol bol su için güzelce dinlenin ilaçlarınızı düzenli kullanın inşallah bse olmaz 🙏🏻