Hsbtlc Selin17 bana da tam 14. Hafta da %90 kız dedi acaba yanılır mı diye düşündüm ama emin olmasa bu kadar yüksek ihtimal demezdi dimi
Selin17 Hsbtlc benim 12+6 da kız dedi canım 😊 15 haftalıkken tekrar gittim bu sefer %100 kız dedi 🙏🏽🙏🏽🧿🥰