Selin17 Kızlar merhaba 15 haftalık kızıma hamileyim 114 gram 11 cm dedi doktorum 👼🏻🤲🏼 Sizce çok mu az acaba bu 🙏🏽 Siz 15 haftalık kaç gramsınız 🌸
MiniKaya Selin17 canım sakın ama sakın kimseyle kıyas yapma her çocuğun kendi yapısı ve aile genetiği farklıdır 😊 şöyle birşey bile varmış anne yada baba kaç kilo doğduysa bebek genetik olarak anneye yada babaya doğum kilosunda bile çekiyormuş 😀 ben 2.800 doğmuşum eşim 5.600 😀😀 bakalım bebişimiz kaç kilo doğacak şuan haftasına göre biraz önde gidiyoruz 🤲🏼 Rabbim herşeyden önce sağlıklı evlat versin küçük yada zayıf doğsa bile toparlar hiç merak etme
Ehnr Selin17 hayır zayıf değil sadece her bebeğin kilosu gelişimi eli ayağı farklı olur başkalarıyla karşılaştırma yaparsanız moraliniz bozulur.Atiyorum siz minyon tiplisinizdir ve eşiniz de öyledir bebeğiniz de minyon tipli olur.1.80 anne babadan olan bebekte yapılı olur bunun iki tarafta normali çok farklıdır önemli olan bebeklerinizin sağlıklı olması çok kilolu bebek çok sağlıklı bebek anlamına gelmez
Selin17 Ehnr ben vicdan azabı çekiyorum bazen canım ondan danışmak istedim.. ben zaten hayatımda hiç 60 kilo olamadım , iştahım yok hep böyleydim acaba iyi besleyemiyor muyum diye düşünüyorum 😞 tabiki dediğin gibi anne babanın yapısı da çok etkiliyordur 🤲🏼
Aysenes Selin17 o hafta normalde bebek kilolari pek de soylenmio daha cok kucuk olduklarindan 20. Haftadan snra söyledi doktorum yoksa kiyaslamaya gidersn moralin bozulur ve her bebek toplu olacak degl siz minyonsaniz kendinizden buyuk bebek beklememek lazim 😊 allah saglikli evlatlar versin gerisi önemli degl
Selin17 Aysenes amin inşalalh canım benim 🤲🏼 Çok takmamaya çalışıcam bende sağlıklı olsun en önemlisi o 👼🏻
Selin17 MiniKaya Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin canım ❤️ Teşekkür ederim güzel yorumun için 🌸
MiniKaya Selin17 amin kuzum hepimiz sağlıklı kucağımıza alalım evlatlarımızı ♥️🤲🏼 Rabbim evlat sahibi olmak isteyen herkesede hayırlısıyla nasip etsin inşallah 🤲🏼🌸
Esraugur2310 17+0 da gittim geçen gün yani 174 gr 14 cm dedi doktorumuz. 15 haftada gitmemistim bilmiyorum 😊