Mhtpctn bende aksine halinden çok mesud olanlardanım hamdolsun🥰 kızımla 22+6 olduk ne ara 5 ay geçti hala hamileliğime doymuş değilim daha yeni karnım çıktı ilk haftalar çok fazla bulantım, bitkinliğim vardı hepsi geçiyor zamanla bazen hep karnımda kalsa, hep bir tek benimle olsa, ben hissetsem diyorum bazen doğsa, tekme atan ayaklarını yesem diyorum😄 bence haraketleri hissedince fikriniz değişecek her şeyden önce Rabbime hamile olup, bu acıları, bulantıları çekmek için o kadar yalvaran kişilerin arasında böyle düşünmek bencilce diye düşünüyorum bence her anınızın tadını çıkarın😌