2793ebru Kizlar merhaba Antalya da ayrintili ultrasona nerede girdiniz. Ve nekadar ücret ödediniz?? Doktorum Memorial hastanesinde ve ordaki perinatoloğa yönlendiriyor ucretini biraz fazla buluyorum bende.. yardimci olurmusunuz..
Medusafer 2793ebru ben ayrintiliya hasan urcuya yaptırdım 350 tl ödedim çok iyi bir doktor ama bende sorun çıktı o yüzden perinatolaga gitmem gerekti antalyada bir numara mehmet simsege gittim orda da 500 tl ödedim muayeneye ama çok iyi bir profesör
bburcu 2793ebru Vitale ve Uncalı meydan yapıyor istersen onları ara. Ben birkaç hafta sonra uncalıda yaptıracağım fiyat almadım ama diğer yerlere göre daha uygun olduğuna eminim
2793ebru Medusafer mehmet simşeği bende duyuyorum canim. Ayrinitili diyince onun adi cikiyor mutlaka.. cok tesekkur ederim dönüşün icin..
bebegim_28 Medusafer hasan urcuyu bende duydum yeri nerde acaba kaç gün önceden randevu almak lazım ben şifaya gidiyorum ayrıntılı için ordan bi doktora gidicem ama emin değilim
bebegim_28 Medusafer bi de benim bilmediğim bi konu ayrıntılı da kadın doğumcu mu oluyor radyoloji doktoru mu oluyor Mehmet Şimşek kadın doğumcu değil mi acaba
2793ebru bburcu Vitalede 140 tlydi sanirim canim.. ama orda perinatolog degil radyolog bakiyormus. Doktorum da perinatolog olmasi cok daha saglikli demisti. Tesekkür ederim 😊
2793ebru bebegim_28 ca im ayrintiliya ikisi de bakiyor.. radyolog ölcümlerini yapiyormus organlarina filan bakiyormus.. ama perinatolog bunlardan ziyade olusabilecek riskleri ya da problemleri de anlayabiliyormus. Tabi iyi bir doktor olmasi sart
Medusafer bebegim_28 aslında ayrintiliya perinatoloji uzmanı yapması gerekiyor hasan urcu radyoloji uzmanı mehmet simsek perinatoloji uzmanı yani kadın doğumun bir tik daha üstünu okumuş uzman değil profesör
bebegim_28 2793ebru hiç bilmiyorum ki şifada hangi doktor var kafam karıştı şifayı arayıp sorsam mı perinatolog mu radyoloji mi bakıyor diye 🤔🤔
2793ebru bebegim_28 istersen bi sor canim. Benim kizkardesim vitale hastanesine gidiyor doktoru orda. Ina mesela radyoloji bakti. Rapor cikardi. Benim doktorum perinatolog daha saglikli olur diyo. Sonucta riskli gebelik uzmani diye.. benimde kafam karisik