bende Yeni yaptım Doğum sezaryan ile üniversitr hastanesinde yanı devlet oluyor ama hocam özeldi . Ama yapıştırmanın özelle devletle alakası yoktur herlde . Hocaya bağlıdır . Bn mesela Doğum hane bölümn sekreterine taburcu olurken sordum oda hocamı sordu . O hoca yapıştırma yapıyor bastakıde kendiliğinden düşer dedi. benimki de yapıştırma sadece sağ tarafta başında bi dikiş var oda kndilindn düşmek üzere . Bn ılk günü ayağ kalktım bebeğimi aldım yürüdüm hiç sıkıntı çekmedim valla ben . Ağrım sızım olmadı . Hemen toparladım da . Hava alması gerek kapalı tutulmaması gerekiyor ztn doktor hemşire yönlendiriyor güzel bakın hiçbi sorun olmaz