Symsymdmr Kuzum bnimde adetim 12 gün geçti.Adet olacakmışçasına kasıklarım ağrıyor hafif hafif ,çok azda belimde ağrı var.10-11 gün öncede minicik bir kırmızı leke geldi.Adet oluyorum zannettim ama olmadım.Birazdan gidip test alıcam.Bence merakını gidermek için sende git bir test al kuzucum.Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲🏻