0502 Merhabalar ☺️ Az önce detaylı ultrasondan çıktım. Herşeyi normal çıkıp sadece kalbinde beyaz nokta çıktı ve 900 da 1 down sendrom riski var dedi açıkçası kafam karışmadı değil. Aldırmak gibi bir niyetimiz yok ama kesin sonuçta almak istiyoruz ki ona göre önlem alalım diye amino sentez yada fetal dna yaptır dedi doktor ama ikisinide yaptırmak istemiyorum. Benimle aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar var mı acaba diye yazmak istedim 🙏🏻
Gunesaydeniz 0502 Merhaba, benim de detaylı ultrasonda kalbinde 1 mm kadar delik var dendi. Sonradan kapanabilir de dedi. Kapanması için dua ediyoruz. Cumartrsi doğacak inşallah bebeğim. Ben sadece detaylı ultrason yaptırdım. Abimin bebeğine de ensesi kalın down sendromlu olabilir demişlerdi. Çocuk sapasağlam doğdu çok şükür. Ben o yüzden sadece detaylıya girdim. Umarım senin bebişinde de birşey yoktur. Rabbim yardımcımız olsun 🙏🏻
Ozlmrap 0502 merhaba ben de sizin gibiydim nokta değil de parlaklık ve ense kalınlığı var dendi aynı şeyler önerildi ben de yaptırmadım kalınlık devam ediyor inşallah sağlıklı bebeklerimiz olur su an 29. Haftadayım
DH12 0502 canım diğer organlarında sıkıntı yoksa bu beyaz noktayı genelde söylüyorlar, tek başına beyaz nokta bir şey ifade etmeyip geçiyormuş, böbreklerinde vs
DH12 0502 banada fetal eko dediler çektirmedim 22 24 haftada geçmeye başlıyormuş başka sıkıntısı yoksa hiç kafaya takma bence
0502 Gunesaydeniz amin inşallah sizinkide kapanmıştır ama benim bildiğim kadarıyla kapanır diyorlar kalp delikliğine 🙏🏻
Melisaaat Bana da 22.haftada aynı şey dendi yüksek oranda doğuma kadar ya da doğumdan sonra kaybolan bir şey tek başına anlamı yok kaç doktorla görüştüm 28.haftada gittiğimde küçülmüştü bile korkma derim ben ☺️
0502 Melisaaat sizede mi beyaz nokta var dendi. benim kendi doktorumda parlaklıktır ondan birşey olmaz dedi ama işte insanın içine bir kere kuşku düştümü düşünmeden edemiyor
0502 Ozlmrap nokta zaten parlaklık demekmiş canım inşallh bir sıkıntı olmaz sizinde bizimde dua edelim allahtan umut kesilmez inşallah 🙏🏻
SeHer1909 Bize de o haftada öyle demişlerdi ama 26 haftada gittiğimde yoktu 😇 genelde bu beyaz parlaklık vr noktalar geçebiliyor diye biliyorum inşallah geçer bir sorun olmaz bir sonraki kontrolünüzde
Sydanr Detaylı ultrasonda benim de bebeğimde kalpte parlaklık beyaz bir nokta görülmüştü, fakat dün 35. Hafta kontrolün de göremedi doktor. Zamanla geçen birşey olabiliyor, zaten gördüklerinde de önemsememişti doktorlarım
0502 Sydanr benim kendi doktorumda pek önemsemedi ama detaylıyı başka doktor çekmişti o kafamı bulandırdı inşallah bizimde geçer 🙏🏻
Neslihan__33 0502 Bende de vardı kayboldu canım sen doktorunu dinle o da ilerleyen haftalarda takip eder zaten geçiyor yani, bazıları para için test yaptır falan diyor ama gerek kalmıyor Allah ın izniyle 🙏
0502 Neslihan__33 aynen katılıyorum para için yapanlar var ama biz yaptırmayacağız allahın izniyle inşallah geçer bizimde 🙏🏻
bilgemom Merhaba 🙋🏻♀️Bizde dün detaylı ultrasona girdik, kalpte parlaklık gördüğünü söyledi fetal ekg öneririm dedi. Genelde bir şey çıkmıyor ben bugüne kadar hiç görmedim kötü bir şey çıktığını ama yine de içiniz rahat eder yaptırın dedi. Normalde yaptırmasak olur mu belki ama içim rahat etmiyor kuzenim ikiz bebeklerinden birini kalp sorunu nedeniyle kaybetti yakın bir zamanda onun etkisinden kurtulamıyorum o yüzde 30 hazirana gün aldım inşallah güzel haberler alalım hepimiz sağlıkla doğsun bebeklerimiz❤️