Oncelikle biz sağlıkla doğduk iki aylık olduk hamileyken burdan cok takip edip okumustum simdide kendim yazmak bu durum basına gelen varsa rahatlamasini saglamak
ogrenince cok üzüldüm internetten araştırınca cok korktugum doktorumun hatta göründüğüm uc doktorun daha korkmamam gerektigini soyledigi bir durum sadece iyi beslenin ve bebeginizin kilo alimi bas karin haftasina dikkatli takip edin herseyden once sizin moraliniz önemli üzülerek sadece ona zarar veriyoruz korkulcak hic bisey yok