Dzeyy dikişlerim çok fazla acıyodu duramıyodum yerimde sancı yoktu ama neyse hastaneye gittim dikiş daha fazla dayanmıycak rahim yırtılıyo dediler dikişi aldılar 4 cm açılma oldu birden öyle başladı doğum yani 3230 kiloda doğdu küveze gerek yok dediler ama sarılık oldu o yüzden 5 gün küvezdr kaldı ciğer geliştirici vurduklarını hatırlamıyorum