Nese_krc Kızlar chackranın online mağazasından dün hastane çıkışı seti almıstım cok beğenerek. Ama bugun kontrol ettiğimde tulumun boyu 45 cm yazıyordu. Bana çok küçük geldi. Bütün hastane çıkışlarının ölçüleri mi böyle acaba? İptal ettim mecburen. 32. Haftadayım 43 cm bebeğimin boyu, 45 i zaten geçer doğurana kadar diye düşünüyorum 🙄🙄
Ebrdef Nese_krc bende carters tan takım almıştım hastane çıkışı olarak, yenidoğan bedenini almıştım kızıma küçük gelmişti hastanede :) hemşireler tulumu kapatamamış odaya ayaklar açık gelmişti değiştirin üzerini demişlerdi, yani iri bir bebek olcaksa yenidoğan bedenler biraz sıkıntı benim kızım 51 cm doğdu
Bus0672 Nese_krc benim bildiğim tulumlar pmuz topuk boyu sizin bebeğizin boyu ortalama baş topuk boyu☺️
Seval22 Nese_krc 45 i geçer boyu canımda o boydan kafa ve boyun payını çıkarcan omuzdan aşağı 45 diye düşün olurdur bence tabi bebek iri bebek değilse
AybarsMomy Nese_krc benm aldığım bi hastane çıkışında ikili takım yenidoğan 50 cm yazıyor .diğerleri 52 cm. O elli cmlik olanı giyemeyecek muhtemelen çoksa beğenerek almıştım halbuki. Şimdi artık bebekler hep uzun doğuyor düdük kadar şey üretiyorlar🤦♀️
El_Ebruli Ya kızlar biraz alakasız belki ama hastane çıkışı demisken 🙈 bazıları bebeğe ilk giydirilen kıyafeti kan oluyor değiştirmek gerekiyor diyorlar, neyin kanı bulaşıyor acaba, hep böyle mi oluyor? Ona göre daha güzel takımını ikinci olarak giydirirdik 😍
Nese_krc El_Ebruli bebeği siliyorlar zaten ama göbek bağı kesildiği için o kısımda kanlanma olabiliyor sadece kordonun uç kısmı
Deletedmom411 Omuzdan topuga kadar olan boy 45 cm ☺ bebeginiz iriyse uzunsa yeni dogan almayın 50 cm 3 kg doğmuştu ilk çocuğum yeni dogan tam oluyordu ☺ 2. Cocugum 45 cm 2 kg doğdu mesela ona büyük geldi o zaman da prematüre aldık bez de 0 beden ☺