Echche Merhaba canlarım. Dün doğum yaptım göğüslerim biraz acımaya başladı emzirdiğim için. Krem tavsiye eder misiniz? Ebe lansinoh ya da dermestan dedi. Sizce hangisi iyi
Biricikkizimla Echche sana en en en etkili kremi soylim doğal zeytinyağı bacım boşuna para verme kremlere bire bir zeytinyağı bir çok deneyimli anne var bu konuda
Echche Selin17 Oflaz18 Selimem ay arada kaldım işte canlarım hangisinden alsam acaba. Siz kullandınız mı önerilerinizi doğumunuz oldu mu bilmediğim için soruyorum
Selin17 Echche canım ben doktorun asistanlığını yaptım 5 yıl çalıştığım doktor garmastan öneriyordu hastalar çok memnundu ben oyüzden öneri de bulundum 🤗 bende hamileyim Allah nasip ederde onu kullanmayı planlıyorum 👏🏼
Selimem Echche Ben 38 + 3 haftalık hamileyim şu an Lansinoh aldım çantama koydum tabi sen bilirsin senin fikrin daha önemli
Oflaz18 Echche Tabi ki Senin Tercihin Senin Fikrin Ama Bende Aldım Çantamda kullanacağım Günü Bekliyorum Ve Çevremde Çok Fazla Kullanan Oldu Resmen Kanıyordu Artık Göğüs Ucu Bir Çok Krem Kullandı Ama Lansinoh Sayesine Düzeldi 💜