Ben her ikisine de gidiyorum evim devlet hastahanesinin yanında olur ya sancı tutar acil oraya giderim diye 😂devletteki doktorum çok sevimli ayrıca ama özel olarak tabiki ilgilenemiyor özelin en güzel yanı ultrason aleti minik ayak parmaklarını bile görebiliyoruz 🥰🥰🐣