Ozdmrkbraa doğumum eylülde. Buzluğa kayısı, vişne, üzüm, şeftali vs atacağım. Sonra onları komposto yapıp içeceğim. En iyisi şekersiz yapmak ama belki vişneye çok çok az şeker atarım 🙈 lohusalık çok hararet yapıyor insanda. Bolca su ve hoşaf komposto iyi gidiyor. İlkinde bu çaylardan ve içeceklerden çok içtim ama bu sefer içmeyi düşünmüyorum