Aysenurtaskiran 36 haftalik hamileyim bebeğin hareketlerinde aniden azalma oldu çok hareketliydi dünden beri hareket ediyor ama yavaş yavaş
efsunksk Aysenurtaskiran benimde öyle oldu ya 36+4 olduk 4-5 gün öncesine kadar çok hiperaktif ve sert tekmeler atıyordu ama şimdi çok haraketsiz normal mi acaba
Suledonmez2906 Aysenurtaskiran canım bende 36+2 yim bende hissediyorum çok şükür ama eskisi gibi değil tabi büyüdüler yerleri daraldı kuzuların hergün gramları artıyo endişe etme😊😊doktorun iyi dediyse kendini strese sokma hissettirir kendini 👼🏻
Ayse-elifim35 Aysenurtaskiran bariz bi hareketsizlik varsa eger cidden bence doktorunuza sorup gitmelisiniz .yazinca kimse anlayamaz ki burdan bence .riske atmayin rahatsız olcak dercedeyse
Ayse-elifim35 Aysenurtaskiran annem 8 aylik hamileyken 2 gun bebeğinin hareketlerini hiç hissetmemisti .ve doktora gittiginse allahum korusun herkesi ama kardeşim hayatini kaybetmişti karnında ve sebebi yoktu .bu yüzden basit gibi gorunse de ciddi şeyler olabiliyor. Hicbr anneye korku vermek istemem ama ben de hamileyim ciddi bi sekilde hissetmeden direkt gderim direkt
Aysenurtaskiran efsunksk hiç bilmiyorum pazartesi doktora gittim salı ve bugün dönüyor hareketi var ama yavaş yavaş
msl_csl Büyüdükçe yerlerinde daralma oluyor malum her hergün en az 30 gr alıyorlar artık bu yüzden hareket alanları daraldığı için hissetmeniz az oluyor 😊
Bellazarea Benim 39. haftamda hareketlerinde aşırı azalma olmuştu. Kontrole gittiğimde bir şey görmedi fakat 39+6 da doğum yaptığımda bağında gerçek düğüm yağmış ve kısaydı bağı. Kontrole gidin mutlaka
Aysenurtaskiran Suledonmez2906 iki gün önce gittim iste hiç etmiyor değil ediyor ama yavaş yavaş böyle
Aysenurtaskiran Ayse-elifim35 hissediyorum ama çok hareketliydi iki gündür hareket ediyor ama yavaş böyle hiç etyemezlik yapmiyor
FNuribrahim 36+4 um aynen benımkındede azalmalar var buyudukce yerı daralıyo ondandır bıde 33 haftalıkkende hc hareketnı hasedemedgm zaman olmustu strese yorgunluga ruh halıne gore degısıyor
Kubrayucedal Kizlar bende 36+4 bazen cok hareketli bazen cok hareketsiz oluyo .. normal ama dikkat etmeniz gereken .. 2 saati gecmesine rağmen hic.hareket etmediyse mutlaka doktorunuza basvurun..
mavisimm Aysenurtaskiran Bendede oyle oldu hatta acile gittim. Ebe cok hareket bekleme artik yeri iyice daraldi. Genelde saga veya sola kayma seklinde hissedersin tekme hissetmezsin veya cok az hissedersin. Onemli olan hareket etmesi dedi.