Dün duştan çıktım ve kurulanırken alttan sıvı geldi baya çok korkup doktoru aradım hemen gel dedi bu 3. Gebeliğim 2 kaybım var doktor alttan muayene etmek istedi ettirmedim ultrasonla baktı gayet normal bebeğimin kalp atışı var başına gelen var mı böyle birşey