Blackkcat GnSd evet o şekilde ölçüyorum,arkadaş son lokmadan 1saat sonra demiş ona yazmıştım,her dr farklı mı diyor anlamadı ben🤦🏻♀️Benim diyabet dr öyle anlattı birde diyabet okulunda da öyle anlattı hemşire
GnSd Blackkcat evet ben de hemşireyim doğru olani yapıyorsunuz bazen yanlış anlamalar oluyor öyle bir şey oldu herhalde :)
Asmin_123 GnSd bişey sorabilirmiyim bugün çok sıcak olmadığı halde sıcak basiyo oturduğum yerde ve sanki elim ayağım boşalıyor afakanlar basiyo beni şekerinde bir rolü varmı bunda yane şeker den dolayı olabilir mi
Dozturkgol Blackkcat toklukta 140 cok nadir gecmisimdir oda eger pirinc makarna yediysem haftada 1-2 izin Verdi diyetisyen bulgur yersem 4 Kasik pirinc makarna 3 kasik Oglen yemegi icin 29+4 um bende Yuruyus fayda ediyor diyorlar evet alisverise gitmistik annemle 8.000 adim atmisiz anca o zaman gordum 94 u ama 2 gun kendi me gelemedim baya yorulmusuz
Blackkcat Dozturkgol bana pirinç makarna patates kesinlikle yasak dedi,yürüyüş imkanım malesef yok benim,hep yatıştayım😢yoksa yürürüm günde 45 dk yazmış diyetisyen
Minikpasa GnSd hemşire hanım 🤗 bugün sabah aç kahvaltıdan 1 saat sonra ve kahvaltıdan 2 saat sonra ölçtüm 56 126 89 çıktı bi anormallik var mı sizce
GnSd Minikpasa 56 açlık için düşük biraz daha yüksek olması gerek ama tokluklariniz çok iyi sabah açlığı olctugunuzde kaç saatlik açlık durumu vardı 11 12 saati gecmemeli acliginiz
Dozturkgol Blackkcat benimde yok malesef 3 yasinda oglum var yuruyus imkanim kisitli siyah pirinc aldim bime gelmis onu deneyecegim diyete Uygun yaziyor icinde magnesium olarakta zenginmis
Tatlipapatya Blackkcat Blackkcat ben de 30. Haftadayım ve rısklı gebeyım.Çok fazla hareket edemedıgımız ıcınde seker etkılenıyor.
Blackkcat Tatlipapatya evet öyle oluyormuş canım hiç hareketim yok gerçekten,kanamadan 6gün yattım hastanede,3hafta oldu şimdi evde yatıyorum hala lekelenmem oluyor çok
Blackkcat Dozturkgol evet besleyici oluyor ben pirinç zaten pek sevmezdim,aramıyorum açıkçası,risk yüzünden yürüyemiyorum yoksa çocuklarım büyük benim senin zor olur küçük çocukla
GnSd Isklc hayır canım süt çok etkilemez şekeri meyvelerin yanında mutlaka süt, yoğurt veya sade kefir tüketmek gerekli meyvedeki şekerin kana daha yavaş karışmasını ve dengeyi bozmamasini sağlıyor
Isklc anilece merhaba canım bize yemekten 1 saat sonra ölcüm yapılması soylenıyor. Yanı hangısını dogru hangısını baz alalım.
GnSd Isklc gebeler şekerlerini ağızlarına attıkları ilk lokmadan tam 1 saat sonra ölcmeli 2 saat normal diyabet hastaları için geçerli
anilece Isklc benim dediğim normal hastaların ölçümleri, gebelerinki farklıymış diğer bayanın yanıta göre.
GnSd Minikpasa bakin yukarıdaki yorumlarda beslenme ve yatış saatimi yazdım nasıl beslendiğini de yazdım ben de 27 haftalık gebeyim ona uymak zorunda değilsiniz kendiniz de bir düzen oluşturabilirsiniz:)
Tatlipapatya Blackkcat gecmıs olsun canım.Bana da serklaj atıldı 19. haftada.O haftadan beri yatıyorum.