mucizebebek03 Kızlar biz 9 haftalığız ama uykusuzluk var bazen 4 saat tek yatıyorum 3. Hamileliğim ama diğerlerinde hep uyku hatta ne kadar uyusam yetmezdi bunda uyku gelsin diye uğraşıyorum ama yok sizce bi sıkıntı var mıdır yoksa normal mi lütfen bilgi❤❤
Ttugbatrn mucizebebek03 merhaba bende 9 Haftalığım canım ve en başından beri böyleyiz gece 12 1 kaçta yatarsak yatalım sabah 7 bucuk 8 de ayaktayız hiç uyuyamıyorum gün ortası hele asla . Yarın kontrolüm var ve doktora soracağım bende bu durumu