Mineberna Kızlar ne zaman yatağa girsem 1 saat sonra oğlumun tekmelerini derin hissederek uyanıyorum sabaha kadar vuruyor yediğim içtiğim birşeyden mi rahatsız oluyor yoksa sizde de mi böyle?
brnr09 Mineberna ben 29+1im benimde genelde öyle. Gün içinde biz hareket ettikçe amniyon sıvısı içinde uyurlarmış beşik gibi 🙈 tabi gece de biz durunca onlar başlıyor 😂
Sermhiante Bende 29+4 oldum elimi karnıma koymafan pek hissedemiyorum hareketlerini. Bende istiyorum geceleri uyutmasın beni. Hareket olmadığında aklım gidiyo benimki ne zaman sert tekmelerle başlıcak acaba ya
Ern Mineberna canım bebekler gece daha aktif oluyorlarmış anne karnında 36 haftalık hamileyim dün gece uyku uyuyamadım 😑
Asenat34 Mineberna valla beni anlattın 😂😂sabaha kadar insan ne diye tekmeler 🤪ya geçen öyle güzel uykuya dalmıştım ki bi tekmeledi neye uğradığımı şaşırdım ilk defa o kadar sert bi tepik yedim 😂😂büyüdükçe tekmeleri de daha da sert oluyor 🤪
perihankrkya Mineberna 33 haftalığım benimde oule cnm saat 11 de başlıyor sabaha kadar vuruyor oğlum bir de canım yanıyor vurdukça uyuyamiyorum 😊