0101sevo Son haftaya kadar kullanacağız demişti bana doktorum ama rahimde kanama alanı gözükünce 9.haftada coraspin içmeyi bıraktım sadece iğne ile devam ediyorum. Doğumdan birkaç gün önce de iğneyi bırakırız dedi. İğneyi bulduysanız eğer birkaç tane fazladan stok yapmanızı öneririm, iğnelerşu an bulunamıyor piyasada.