0101sevo Kızlar ayak başparmağımı koltuğa çarptım çok agrım vardı farmasinin at kestanesi kremini ayak parmağıma sürdüm sonra içime kurt düştü netten baktım hamilelikte kullanılmaz diyor sonra hemen yıkadım sıkıntı olur mu ?
Sare34 0101sevo bende 17 haftalığım canım geçtiğimiz haftalarda ağrılarımdan dolayı omuzlarıma ve kalça kemiğime sürdüm ama zararlı olduğunu bilmiyordum bi sorun olmaz inşallah içini ferah tut
OflicDi Benimde kalça kemiğim ağrıyordu dün doktor bana at kestanesi kremi verdi ama eczanedekinden farklımıdır bilemedim ağrıya iyi geldiği kesin geçmiş olsun.