Ebrfth Kızlar bebeğinin hareketlerini erken hisseden varmı bn 12+3 oldum ama sanki böyle bi karnımda esneme gerilme böyle bi atan birşey var yanlışmı hissediyorumki 😊❤👶🏼❤
Cans Ebrfth Henüz çok erken . Hissettiğiniz şeyler rahminizin büyümesi sırasında olan gerilmeler ve damar atımları/seyirmeleridir . ☺
Ebrfth Cans yaaa bende seviniyordum😊 Tüh neyse dha var demekki olsun artk beklerim sağlıklı olsundaa😍❤👶🏼❤