biz de ilk başta hep travel sistem baktık alacaktıkta ama sonra düşününce en kullanışlısı baston göründü pierre cardin’in baston bebekarabası aldık. Bence bu tercih herkesin durumuna göre değişir bizim oturduğumuz evde asansör yok ve istanbulda oturuyoruz travel sistem hem daha ağır hem de arka tekerlekleri genellikle daha geniş heryerden rahat geçmesi zor olabilir. Bir de biz uçak seyahatı çok yapmak zorunda kalıyoruz o yüzden kabine alınabilir hafif baston aldık şuan için çok memnunum bakalım kullanmaya başlayınca ne olur☺️