Sanki geçen haftaya göre hareketleri azaldı gibi sola yatınca oynuyor hareketleniyor baya otururken tekme atmiyor eskisi gibi nadir
tekmeliyor çok hareketliyim ve sanki yorgunum ondan olabilir mi ? yoğun geçirdim ⅔ günümu kıpırdadiginii görüyorum karnimda geçen hafta otururken bile tekmelerdi nasıl desem daha fazlaydi benim haftamda bunu yaşayan var mı oldumu acaba ?