Kızlar yaklaşık yarım saat önce boğazım gıcıklanarak öksürükle uyandım ne yaptıysam geçiremedim uyuyamıyorum geri. 1 bucuk haftadır zaten biraz öksürüğüm vardı doktora da gittim şurup falan verdi o günden beri daha kötüyüm. Anı kurtarmak için bi öneriniz olur mu?