Selam millet. Bugün çatı muayenesi olduk 38+1 deyiz. Gerçekten insanlar bu olayı biraz abartıyorlar galiba. Nasıl olduğunu da bilmiyordum ama Hiiiççç canım acımadı. 2 parmağını soktu. Ben zaten 2 haftadır kendime perine masajı yapıyordum. Farksızdı.
doktor muayenede 2 cm açılma olduğunu ve bebeğin başına dokunduğunu söyledi. Ben şok 😱😅
Bu durumda olanlar ne kadar zaman içinde doğuruyor acaba :))
sorularınız varsa cevaplarım.