Merveeeeeeeee siz yine iyisiniz benim ailem yurt disinda oturuyor , esim ozel harekat polisi , goreve gidiyor , ilceye gidiyor bende ailemin yanina geldim 32. Haftada dogum icin . Hem cocugum cifte vatandas olur hemde esim dogumda yanimda olamaz diye .
2 ay kalacagim burda , 35. Haftadayim simdi 3 haftadir burdayim .
Yalniz ucakla gidecekseniz 35. Haftadan sonra raporda alsaniz ucaga binemiyorsunuz . O yuzden sorunum yok bekleyim demeyin , ucak almazsa otobusle yolculuga izin verilmiyor o tarihten sonra sakincali oldugu icin