Fatmayrc Hamiş anneler 😘😘 philips avent biberon alıcam ama cam mı alcam yoksa plastik mi bilemedim arkadaşım plastik kullanıyor kaliteli plastiği falan dedi aklım karıştı sizce hangisini tercih etmeliyim ?
esraaoz Fatmayrc bende plastik aldım ablamda 2çocugunda plastik kullandı bir sorun olmadı ben cam olan kendime güvenemedim kırarım sürekli diye
_mucizem_ Fatmayrc ben polikarbon aldım plastik değil onlar içerikleri Farklı. Cam biberon kullanmak zor gelir hep bana. Yeni doğan yoğun bakım hemşiresiyim. Aventin anticolic setini aldım
Mom36 Fatmayrc ici cam dısı pet bibaronlar vardi diye biliyorum canim kücuk kardesime annem kullanmisti. Öyle bişey alabilirsin.
Rafet-0810-16 Fatmayrc bende cam da vardi plastikte oglum camı elinden atti attigi gibi tuzla buz oldu bence plastik daha mantikli
addie487 Cam alırsanız bir süre sonra plastiğe geçmeniz gerekecektir. Sağlık açısından sorun teşkil etmeyen plastik ürünler var. Zaten kalitesiz plastik kokusundan belli oluyor defalarca yıkasanda geçmiyor plastik kokusu.
AysaRuzgar Fatmayrc şimdiden neden biberon alıyorsunuz. Bunu çoğu postlarda görüyorum. Hastaneye emzik biberon götürüyorlar. İlk günden hastane de mama bile verseler yine biberonla vermiyorlar. Kaşık ya da enjektör ile veriyorlar.
Zlhb Fatmayrc ben biberondan vazgeçtim onu alan bebekler meme reddi yapıyor diye. ihtiyaç olursa kaşık biberon almayı düşünüyorum duruma göre karar vereceğim ama alırsam avent antikolik alırm cam almam çocuğumun biryerine iner eder ölürüm azaptan😣 birde medela anne memesine en yakın diye duydum bir araştırın isterseniz
mavisimm Fatmayrc plastik aldim canim. cam hem agir hemde bebek buyudugu zaman attiginda kirilabilir ozelliklede disarda.