Buket1990 ben de yaklaşık 7 aylıkken kaybettim bebeğimi, doğdu sadece 15 dakika yaşayabilmiş ben ameliyattan çıkmadan her şey olup bitmişti bile. Dediğin gibi hiç göremedim ama hala bahsederken içime batar durur. Eylül ayında kaybettim bebeğimi, şuan hamdolsun yeniden hamileyim. Rabbim hiç kimseye bu acıyı tattırmasın, tek dileğim bir daha böyle sınanmamak 🙏 üzülme, unutmuyorsun ama ilk günkü gibi acıtmıyor da canını. Allah onun da gücünü kuvvetini veriyor, hep diyorum ki demek ki böylesi daha hayırlı olduğu için Allah böyle uygun gördü, böyle nasip etti. Sen de buna inan olur mu? 🙏