Merhaba arkadaşlar bugün 35+2 olduk doktor kontrolümüz vardı. Doktor Bebeğimin kilosunun 1900 olduğunu yaklaşık 3 hafta geri olduğunu söyledi. Bi hafta güzel beslenip takip edeceğini şu an kan akışında sıkıntı olmadığını söyledi. Eğer kilo almazsa 37. Hafta da doğumu gerçekleştireceğini söyledi. Bu arada geçen hafta şehir hastanesini denemek için muayene olmuştum orada da doktor öncelikle kiloyu 1800 dedi ve haftasıyla uyumlu dedi ben şaşırdım nasıl olur dedim tekrar baktı ve 2400müş ilk söylediğim önceki hastanın kaydı kalmış dedi 🤦♀️ Durum böyle olunca akşam başka bi özel hastaneye gittim oradaki doktor da 2300 dedi çok fazla bi gerilik yok dedi 🤦♀️ Kısacası bebeğimin kilosu yılan hikayesine döndü. Bebeğim sağlıklı olsun kilo benim için önemli değil ama kendi doktoruma güven sorunum oluştu 37. Haftada doğumu başlatmaktan söz etti ve sezeryan ihtimalini söyledi. Başına böyle bi durum gelen var mı nasıl 3 doktorda farklı sonuç çıkıyor ne yapmalıyım kafam çok karıştı 🤷♀️