seydaau canım ben zaten ikinci bebeğime gebeyim ilk gebeliğim de okadar çoku kilo aldım ki 20 den fazladır hatırlamıyorum şuan aöa baya kilo aldım 2.5 sene önceydi 70 75 kilo arasıydım sonra gebelikte kilo alınca daha da veremedim doğumdan sonra şuan kilom var hatta kilo vermem gerekirken kilo aldım bide şuan şeker hastasıyım gebelik şekeri değil dedi doktor insülin kullanıyorum yediğimi içtiğime biraz dikkat ediyorum ama bakalım nasıl olcak 9,12 kilo alımı normal karşılanıyor zaten fazla almasan iyi olur bünyeden bünyeye değişiyor ama sonra vermen zor olabilir kendimden biliyorum bünye meselesi de olabilir ama 🤷♀️😊 Allah bi an önce kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏