Ben kızım ilk doğduğunda prima tercih etmedim petrol türevi olduğundan ama nerdeyse hepsini kullandım.Sleepy,molfix,canbebe,evy baby,goon,baby turco,minies,bir de pampersın deneme boyundan falan kullandım.Aralarında taşırmayan molfix,evy baby ve goon ve pampers oldu.Bunlar güzel diyebilirim.Molfix de marketlerde baya indirime giriyor ki ilk başlarda çok bez gidiyor ekonomik olması da iyi oluyor :)