MinikBebeysi Minnak35 evet canim tesekkurler alacağim ama çok sık kullanmayi düsünmüyorum gözenekleri tikiyormus yağ , losyon daha iyi oluyormus ❤🤭
Minnak35 MinikBebeysi haftada bır yeterlı oluyor ama zaten ılk etapta bende yapmam o bebek kokusu kalsın ustunde 3. Aydan sınra basların