Deletedmom_3 30+1 haftalık gebelikte karında uyusma hissizlik yasayan var mı acaba dokundugumda sanki hissetmiyo gibiyim yasayan var mi
zglpmb Deletedmom_3 34 haftalığım şuan nerdeyse 32. Haftadam beri göğüs altımda karıncalanmalar oluyor ama karnımda değil. Göbeğim katlandığı için sıkışan yerde oluyor işte. Uzanınca geçiyor.
Ozlemkubra Deletedmom_3 bende 33+0ım sanki 3-4 gündür tam göğsümün ortasından aşağı doğru uyuşmuş gibi midemden diye düşünüyorum böyle dokunuyorum sanki tek orda hissizlik var
kedilervekaranfil Deletedmom_3 32+2’deyim bende de var. Göğsün alt kısmında, dişe yapılan iğneyle yanaktaki hissizlik gibi hafif bir hissizlik oluyor, bir haftadır oluyor bu
Deletedmom_3 zglpmb benim karnimin tamami uyuşuk ama sıkıntı olur mu acaba bebek hareketlerinde herhangi bi sıkıntı yok
Elifptt Evet dokununca hissetmiyorum ben de aynı durumdayım başta korkmuştum baya doktora sorunca rahatladım
Deletedmom_3 kedilervekaranfil evet bendede aynısı aynı his benimde gobek deligimin etrafi ve alt kisma dogru