Anne2erkek 23 haftalık ikiz hamileyim uyuyamıyorum rahat oturamıyorum karnım kasılıyor ve belim çok ağrıyor normal mi bunu yaşayan var mı
busrasahinn Anne2erkek canım ihmal etme acile git eğer uyutmuyosa sancıdir ki erken daha serumla falan durdururlar ihmal etme derim ne olur ne olmaz
Buselensi Anne2erkek benşm 30dan sonra başladı kasılma ama tek gebelık benımkı canım sen yınede cok rahatsız edıcıyse doktora görün ıkız gebelik farklı oluyo teke göre
Kaderag Ben 20. Haftadan beri yaşıyorum bunu şimdi 28 haftalığız ikizlerimle magnezyum iç biraz da olsa iyi geliyor ben doktora sordum o söyledi
Anne2erkek Bende magnezyum bilmem ne kalsiyum bir sürü şey kullanıyorum ama nerdeyse 1 haftadır sıfır uyku belim çok ağrıyor enfeksiyon vardı tekrar tahlilde çıktı