rabiass benimde 7. haftada olmuştu lekelenmem parlak ve açık kırmızı olmadığı sürece sorun yok demişti doktorum ama iğne ve progestan kullanmıştım çok şükür bir daha olmamıştı. Bol bol su için, ayaklarınızın altına yastık,minder vb koyup yatın en kısa zamanda doktorunuza durumu bildirin.