Leylaaaas Kızlar 36 haftalık hamileyim dün kan için aradılar beni sağlık ocağından gittım verdim bugün doktor şekerin düşük dedi kötü bişey yoktur inşallah daha önce aynı durumla karşılaşanınız oldu mu?