asyaninannesii arzuu3469 şimdi ne kullanıyorsun cnm kaç haftaliksin şükür mide bulantı yapmadı içiyorum canım ben
Mihrimah41 arzuu3469 evet ben iki gebeliğimde de kullandım bir sıkıntı yaşamadım. İlaçtan olduğuna eminsen yarın da bir dene olmazsa başka markaya geçersin
arzuu3469 TheMom yok canım ilac yutabiliorum rahat bu saat sonra basladı bulantı kusma tarihi 06 2020 ydi belki tarihindendir
Dunyam28 arzuu3469 Decavit gelmiş geçmiş en kötü multivitamin maalesef bulantısız geçen hamileliğimi her seferinde beni kıstırarak kabusa çevirmişti Allahtan doktorumu değiştikten sonra vitamini de vinalac yazmıştı yeni doktorum.Harika bir multivitamin.
Dunyam28 arzuu3469 Evet berbat bir durumdu, doktoruna da daniş öncelikle ama Vinalac harikadır emin olabilirsin doktorun onayını da al