Korkmayin! Ben de Cok korkuyordum arkadasim soyle demisti kizim niye kafaya takiyorsun illa ki cikacak orda kalacak hali yok 😆 hersey kendiliginden oluyor kafa yormaya gerek yok. Vucud kendini doguma adepte ediyor zaten hamileligin keyfini cikarin bol bol dinlenin 😊