Bahaargzd Herkese merhaba. Doktorum bugün serum verdi ilaçlı ağrı kesici vs. Sizde serum doğru mu zararı var mıdır?
Eliftmzkrkmz Bahaargzd banada kasık ağrılarım için vermişti doktorum bi sorun olmadı. Doktorunuz verdiyse bi sorun olmaz heralde
Mmeloo Bahaargzd sürekli istifra ettiğim için 6 haftalık olduğumdan beri 2 günde bir beslenmek için serum yiyiyorum. Bir sorun yok bence doktoruna güvenmelisin.
DilanDag Bahaargzd bende ilk haftalarimda bulantı için takılmıştı zararlı olsa doktor takalım demez bence geçmiş olsun bu arada
Deletedmom214 Bahaargzd canım banada ağrı kesici antibiyotik verildi hemde 3 gün boyunca birşey olmaz doktorlar en iyisini bilir
fosforlukalem Bahaargzd serum değil de içine eklenen ilaçlar önemli. Kadın doğum haricinde bi polikliniğe gidiyorsanız mutlaka hamile olduğunuzu belirtmelisiniz ki ona göre hafif ilaçlar yazsınlar