Slmmrt Arkadaşlar 31.haftamdayım ve karnımdan sürekli pıt pıt diye sez geliyor bebeğin haraketler değil ara ara oluyor ritmik şekilde kalp atışı gibi doktorum atardamardan olduğunu söyledi ama çok rahatsız edici yaşayan varmı
Betim Slmmrt ☺️☺️Ben sorduğumda aynısını burada hıçkırık dediler , doktora sormadım aklıma gelmemişti
Berfin_kycn Slmmrt atar damar mı hıçkırık mı olduğjnu anlamak basit atar damar sürekli pıt pıt eder ama hafif hıçkırık ise Böyle 5-10 dakika olur ve geçer bende çok oluyor😅😅
Slmmrt Betim o kadar çok oluyor ki ben doktoruma direk bunu sordum😃 internetten baktığımda hıçkırık yazıyor ama doktorum sırt üstü uzandığn zaman daha çok oluyordur yan yat dedi yanda yatsam otursam da gün içinde mutlaka oluyor
Betim Slmmrt az önce oldu benim hep oluyor 😋atardamar nasıl ritmik öyle geçiyor .. sonra tekrar ediyor
Slmmrt Kemik sesini çıt diye ara ara bende duyuyorum gerildiğinde oluyormuş o ama bu bahsettiğim tam tersi sanki kalbim karnımds atıyor 😃