Tavsanim Kizlarc 26 haftalikken bebeginizin kilosu kacti acaba doktorun biri seker yjklemisi yapmami bir digerinin hayir yaptirma dedi kafam karisik da omdan soruyorum
Yenibebekyeniheyecan Tavsanim şeker yüklemesi yapılması gebelikte çok güzel bi şey ben 3 çocukta yaptırdım ilk bebegim kilolu olduğu için şekerim çıkmıştı
aglaluna geçen hafta 26. haftaydım 1070 gr dı şeker yüklemesi yapıldı gebelik şekeri çıktı kendi dr um açlık tokluk baktırmıştı normal çıkmıştı ama devlet hastanesine gittim orada yükleme yapıldı yüksek çıktı bugün diyete başladım ve şeker takibine
Tavsanim aglaluna beninki 8250 ve benim sekerime bakilmadi hic :/ direk ultrosondan sonra dedi sen seker yuklemesi yaorircaksin yarin sonra baska dokrora gitrim hayir kilosu zayif yaptirma dedi
meltemustafa Tavsanim Evet yaptırdım canım bence yaptır önemli diye düşünüyorum ben doktorumda kilon var yaptırmalısın demişti değerim normal çıktı 30.haftada bebeğim 1hafta 4 gün önde gidiyodu en son doktorum yaptırmıştın dimi sen şeker yükleme deyip tekrar baktı değerime şeker yüzünden mi önde diye iyi ki yaptırmışım kafamda soru işareti yok şu an önde gitmesinin sebebi şeker değil
Cerenn06 Tavsanim Yaptırdım canım normal çıktı sonucum ama yapılma zamanı gelmişti o yüzden istedi doktorum kilo ile alakalı değildi.