SlvGkkyAvci merhaba öncelikle hayırlı olsun bebişin ☺️ Ben tam 4,5 ay hiç bir şey yiyemeden geçirdim haftada bir serum alıyordum beslenmem yetersiz kaldığı için, ne yaparsan yap bir süre ne yazık ki bu şekilde ilerliyor.
işe yarayan şeyleri sorarsan ben sabahları 2 tane fasülye yutmaya başlamıştım komik ama iyi geliyor Mide asidini aldığı için sanırım, ben de 7. Ayındayım hala prilam kullanıyorum, ilaç noktasında doktorun önerisine göre hareket et her bünye Farklı olabiliyor ama stres yapma maalesef bu süreçte çok normal inşallah en kısa zamanda atlatırsın ☺️