Beyzanuur Kızlar ben 8 haftalık gebeyim doktorum bana folikasit dışında hiçbir ilac vermedi.. Fakat cevremdekiler kan sulandırıcı alman şart falan dedi çoğuna doktor vermiş.. Aranızda kan sulandırıcı kullanmayan varmı???
Eliftmzkrkmz Beyzanuur Kan sulandırıcı değil kan ilacıdır. 12. haftaya kadar folik asit kullandım. 12den sonra multivitamine geçtim omega3, kan ilacı ve d vitamini verdi. Doğuma kdarda bunlarla devam dedi.
Dyg4141 Beyzanuur canm bn kullanıorum basından berı ama 2 kaybım var önlem amaclı verdı doktrm. Bnmde cevremde kullanmayan hamıleler var Gerek olsaydı verirdi diye dusunuyorum
YagmrK Beyzanuur kan pıhtılaşmanız veya önceden kaybınız filan mı var? Herkes sulandırıcı kullanmıyor çünkü
Mervenur_kcbs Beyzanuur ben kan sulandırıcı kullanmadım ama kan hapı kullandım 12. Haftadan sonra oda
Eliftmzkrkmz Beyzanuur bırak diyene kdar bitince alcaksın sürekli. Bana 6 haftalıkken vermişti 12. Haftaya kdar bittikçe al dedi. 12de gittiğimdese omega3e geçmişti onuda sürekli bittikçe alıyorm
ozgei Dyg4141 test yapılmış mıydı size kayıplarla ilgili, benim de 2 kaybım var ve ikincide ecopirin kullanıyordum