Nurbin Kızlar merhaba 13 hftalıkken özele gitmiştim doktor erken diye söylemedi spnra kız gibi demişti ben sorunca 15+4 gittim şehir hastanesi ne doktor 15 dk baktı herşeyine %80 erkrk dedi acaba hangisi doğru hala inanmıyorum
Muberraonur Nurbin benim ablamın görümcesine de kız demişlerdi sonra kız kıyafetleri almaya başlamış başka günde doktora gittiğinde erkek demiş