Zynp01 canım sana şöyle anlatayım durduk yere sanki birisi gelip beni boğazlıyor gibi oluyor. Yatıyorsam oturuyorum , oturuyorsam ayağa kalkıyorum yok Allah yok. Su içiyorum, geçmiyor. Dolaşıyorum geçmiyor. Oksijen tüpüyle hava versinler diyorum eşime o kadar kötü oluyorum. Benim göğsümden başlıyor bu nefes darlığı nefes boruma kadar geliyor o boğulma hissi… ve bu arada nabzım 120 sürekli… Yani hamilelikte olur diyorlar ama bence her hamilede olmuyor